Ideą plebiscytu jest wybór najbardziej imprezowego i muzycznego akademika w Polsce. Chcemy przedstawić akademik jako miejsce, w którym studenci nie tylko mieszkają, ale również świetnie się bawią!
W plebiscycie zostaną wyłonione 3 pierwsze, najgłośniejsze akademiki, dla których zostanie zorganizowany sampling produktów:
I miejsce - 15 tysięcy zupek,
II miejsce - 10 tysięcy zupek i
III miejsce - 5 tysięcy zupek Knorr Nudle.
Plebiscyt prowadzony jest w aplikacji, która znajduje się na Facebook'u. Każdy kto polubi profil Knorr Nudle może zagłosować na swój akademik lub zgłosić go do konkursu, jeśli nie będzie go w bazie.
W plebiscycie mogą brać udział nie tylko studenci, ale również osoby, które kiedyś mieszkały/przebywały w danym akademiku i mają niezapomniane wspomnienia z tego okresu
i imprez tam organizowanych.
Patronat medialny nad plebiscytem objęli: Radio Planeta FM, Portal Students.pl, Radio Kampus, Portal Student.pl, Radio UWM FM i Radio Luz.
Agencja The Digitals odpowiedzialna jest za produkcję aplikacji na Facebooku, organizację plebiscytu i całą obsługę marketingową włącznie ze zdobyciem patronów medialnych i współpracę z nimi.