Aktualności
17.07.2019

Nowy prezes, nowi sponsorzy, nowy Stomil...

Robert Jurga zastąpił Macieja Radkiewicza na stanowisku prezesa klubu Stomil Olsztyn. To jedna z pierwszych decyzji nowego właściciela "Dumy Warmii" Michała Brańskiego. Wraz z nimi przy Piłsudskiego mają pojawić się także nowi sponsorzy. Pierwszym jest bukmacherska firma Fortuna.

Podczas zwołanej 16 lipca konferencji prasowej Michał Brański dziękował ustępującemu prezesowi Stomilu Maciejowi Radkiewiczowi. "Za włożony wysiłek, wytrwanie w kryzysowej sytuacji i wyprowadzenie klubu z upadłości oraz postawę, która udzielała się innym. Klub, pracownicy i kibice byli zmobilizowani i nabrali wiary w to, że możliwe jest osiągnięcie tego celu sportowego" - mówił nowy właściciel klubu.

Nowy prezes ma gwarantować pozyskanie kolejnych sponsorów i wprowadzenie biznesowego modelu zarządzania klubem. "Do tego zostałem powołany, żeby połączyć biznes ze sportem. Zrobiliśmy sobie wstępną listę partnerów biznesowych i sponsorskich z różnych branż z regionu, o których wiedziałem, że chcieliby w sport zainwestować, ale ze względu na sytuację, która była wcześniej to się nie udało" - mówił Robert Jurga. "Będziemy oczywiście rozmawiali także z partnerami i sponsorami, którzy do tej pory byli z drużyną. To są ważne firmy i ważne osoby, które w najtrudniejszych czasach nie porzuciły drużyny."

Robert Jurga nie miał wcześniej nic wspólnego ze sportem. Ale nie obawia się nowego wyzwania. "Piłka to też biznes a w nim dobrze się poruszam. Zostałem powołany po to żeby przenieść dobre praktyki z biznesu do sportu. Żeby to miało miejsce też w Olsztynie. I wydaje mi się, że z tym zespołem, z którym już zdążyłem się zapoznać, podołamy temu zadaniu! Ważnej jest to by zapewnić bezpieczeństwo nie tylko na ten sezon, ale i kolejne."

Pierwszym nowym sponsorem "Dumy Warmii", którą przedstawił nowy prezes jest firma bukmacherska Fortuna. "Na mocy porozumienia na stadionie w Olsztynie pojawią się dodatkowe nośniki reklamowe Fortuny. Wspólne plany marketingowe Stomilu i nowego sponsora zakładają również aktywacje skierowane do kibiców oraz obecność bukmachera w klubowych kanałach social media" - czytamy na stronie klubu.

Przyjaciele - stań się jednym z nich: